Wednesday, February 17

APA?!!!

Dah makin banyak perkataan yang keluar dari mulut Imran yang boleh difahami orang lain sekarang ni. Yelah. Dah nak 3 tahun pun kan.


Baru-baru ni, Imran tengah baring-baring atas katil Atuk sambil pegang tag harga yang entah dari mana dia dapat.


Dia belek-belek tag harga tu. Then tak pasal-pasal dia cakap,

   "APA?!! Lima puloh?!!"

Macam orang yang terkejut gila tengok barang mahal macam dalam drama Melayu tuh. Hahahaha. Serius anak mama ni ada bakat berlakon okeh.


Sebabnya, harga sebanar kat tag tu RM10 je. :)



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!