Monday, March 15

Lukut

Cuti sekolah dah bermula so bolehlah keluar ke ofis lambat sikit. Yay!


Semalam bawa anak-anak ikut En Abah pi memancing di Lukut. Mula-mula saya berat hati nak bawa tapi kata En Abah kat situ ada jeti so takde lah budak-budak ni direct dengan air. Saya pun ikutkan ajelah.


Sampai kat sana, mana dia jetinya? Takde pun. Yang ada batu-batu besar. Pasir tepi pantai pun takde. Ceh. Rupa-rupanya En Abah salah info. Sabar je lah. Tapi tak kisahlah kan. Yang penting En Abah happy. Budak-budak pun nampak seronok main batu-batu kecil tepi laut. Hehe.


Malangnya takde sekor pun ikan yang tersangkut. Maka pulanglah kami dengan tangan kosong aje. Haih.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!