Tuesday, May 18

Happy

Ramai sepupu sepapat aku yang datang masa birthday Imran & Irma hari tu. Seronok betul. Dua kazen aku ni datang dengan baby masing-masing yang baru 9 & 4 bulan. Dua-dua ni bukan anak pertama.


Tapi, part yang paling best ialah bila semua sepupu aku ni bf kan anak diorang. Syok betul. Dulu diorang tak tahu pasal susu ibu ni. Aku la yang dok promote secara tak langsung kat diorang masa bf kan Irma. Alhamdulillah dua-dua terbuka hati nak bf. Aku rasa seronok sangat!


Semoga diorang tabah dalam perjalan penyusuan diorang. Hopefully dapat tamatkan tempoh sekurang-kurangnya 2 tahun. Bukan macam aku. Amin.


2 comments:

FAM said...

i know that feeling! ngeeeeee

Unknown said...

best kan? rasa macam dah berbakti pada negara pulak. hahaha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!