Monday, May 17

Hello!

Morning everybody!


Hari ni aku adalah orang kedua sampai ke ofis, which is jaaarang berlaku lah kat aku ni kan. Biasanya orang second last yang sampai. Hahaha.


Hari ni lepas Subuh terus keluar rumah. Hantar En Abah ke komuter BTS. Terpaksa hantar awal sebab laluan ke komuter bukanlah laluan perjalanan aku. Lepas tu konon-konon nak lalu federal sebab nak jimat tol NPE. Sudahnya jem jugak kat federal. 


Jem bukan sebab apa tau. Sebab kat laluan motor tu ada la divider jalan yang tergolek senget menyembah bumi kat laluan motor. So jem lah kan kat laluan motor tu. Tapi yang kelakarnya laluan kereta pun jem jugak sebab orang yang bawak kereta sibuk nak tengok divider yang bengkok tu. Termasuklah aku. Ceh. Pastu rasa tertipu, "Laaa ingatkan eksiden, rupanya divider yang eksiden." Ekekeke.


Elok je lepas kes divider tergolek tu, terus smooth je perjalanan ke Shah Alam. 


Hari ni aku ada kursus sepanjang hari. Kang kalau sempat balik ofis masa lunch hour kang, boleh le nak hapdet ke, nak menziarah blog kengkawan ke ok.


Till then, Happy Monday!


Aku yang mengantuk tapi buat² tak ngantuk,

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!