Thursday, May 13

Ada Ke Takde Ni?

Aku tak pasti la pasal benda ni tapi kenapa aku macam dah lama giler tak nampak banner Nanang kat blog aku ni eh? Bukan yang ads unit tu.Yang tu sejak aku kunci blog aku memang jaaarang ada lah. Ni yang secoet bila takde apa-apa iklan tu, macam kat gambar bawah ni:




Ke aku sorang je yang tak nampak? Korang nampak tak benda-benda ads unit Nanang kat blog aku nih? Kalau ada sila bagitau ye.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!