Friday, July 30

Lapan, Lapan Lagi!

Fuh! Berpeluh sakan mak hari ni! *Lap-lap peluh di dahi*


Hari ni tempat mak bekerja buat aktiviti senam seni. Ala-ala aerobic tapi ala-ala menari jugak :)


So lemak-lemak mak yang dah laaaama goyang kaki sambil bertepuk tangan kesukaan dalam badan ni pun mulalah tak senang duduk. Ekekeke. Kejap lenggok ke kiri, kejap ke kanan, kejap melompat, kejap menari tarian Bangra la, zapin la. Macam masuk sehati berdansa pulak. Ecewah! Perahsantan di situ.


Sekali sekala berkumpul beramai-ramai sambil menggedik-gedik ke kiri kanan mengeluarkan peluh ni seronok jugak. Takde lah macam zombie je dalam ofis tu kan. Cuma... ye lah... rasa kurang sesuai pulak acara senam seni ni diselangkan pulak dengan ceramah agama. Lepas ko dah berpeluh-peluh tu, ko duduk pulak dengar ustaz kat depan bagi ceramah. Rasa macam... tak seswaii laaa... dengan sesetengah orang rasa rimas berpeluh-peluh, tak selesa, lagi-lagi orang kiri kanan jenis yang ada BO yang ashem kan. Aiseh. Eh ni contoh ye. Contoh. Takde point kat sesiapa. Jangan perasan. Ekekeke.


Mungkin seeloknya kalau nak dibuat ceramah agama tu, lepas buat bacaan Yasin ke, tahlil ke, sesuai la kot. Tapi senamrobik + ceramah agama? Hmmm.... tah la ek. Mungkin nak kejar waktu sementara belum nak puasa ni. Kang kalau buat masa bulan puasa, tah berapa kerat aje lah yang datang kan.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!