Friday, July 30

Diet Oh Diet

Sempena bulan puasa yang bakal menjelang tiba tak lama je lagi ni ha, dan sempena baju yang dah makin banyak yang tak muat dan ketat, saya nak ambil kesempatan untuk cuba sedaya upaya saya menurunkan berat badan yang makin hari makin naik dan naik dan naik ni.


Hopefully by the time nak raya esok, dapat la saya berposing sakan dan menjadi sedikit vogue seperti KNV kita tu. Tak dapat banyak, sikit pun jadi laaaa.... Ececeh. Macam syahdu pulak bunyinya :P


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!