Tuesday, August 3

Awang Hitam

Siapa lalu Metramac menuju ke Taman Connaught petang semalam, ketuk keyboard!!!


Semalam semasa dalam perjalanan balik ke Cheras, lepas je tol 50 sen kat Metramac tu, tak pasal-pasal kereta semua slow. Saya pun jadi pelik. Takkan la awal sangat dah start jem?

Rupa-rupanya, si 'Awang Hitam' sedang berjalan bogel kat tepi jalan. Bogel okeh. Mak nampak semuanya dari belakang, nyah! Nasib baik lah dari belakang, kan. Kalau dari depan??? Mungkin terasa begitu suwey untuk beberapa minggu. Ish ish ish.


Tak tau la apa motifnya dia berjalan bogel kat tepi jalan tu. Dah la sebelah lane saya. Kereta saya lalu betul-betul sebelah dia. Masa lalu sebelah dia, mak dok keras macam batu je la kan. Pandang depan je. Sebab takut tertengok 'tuttt' dia. Hish. Tak koser ai tau!


Ok, sekarang bila fikir balik, saya dah jadi tak sure samada orang itu 'Awang Hitam' atau 'Minah Hitam'. Ye lah, yang perempuannya pun kan ada yang rambut macam laki. Yang mak sure, orangnya kurusss je. Jalan dengan sangat lesu sekali. Mungkin tengah 'high' kot. Hish. Takmo la ingat-ingat kan lagi. Gelis okeh.




2 comments:

Queenin Murni said...

ala. lenkali tengok la. baru boleh tau laki ke pompuan.. hehehehhe!

tp sy kurang clear awang hitam tu bangsa apa sebenanarnyer. heehehe

Unknown said...

huish takmo lah tengok. nanti gelap hati. ekeke.

awang hitam tu saya refer kepada bangsa area-area negara kat tempat world cup tahun ni tu lah. yang makin hari makin ramai kat negara kita ni.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!