Thursday, September 2

Simpan Dulu

Niat nak meronda-ronda tengah hari tadi ke Kompleks PKNS. Konon nak tengok-tengok kot ada kuih raya/baju raya/tudung raya/kasut raya yang berkenan di hati. Tengok je dulu. Belinya kendian.


Tapi niat yang suci murni untuk perabihkan duit tu terpaksa la kekal sebagai niat je dulu.


Tiba-tiba dapat call ada perbincangan pula petang ni. Tak sempat le nak berjimba-jimba. Takut tak dapat nak sampai ke tempat perbincangan tepat pada masa. Tak best la rushing rushing kan.


Esok lah kot.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!