Friday, September 3

Missed Call

Malam tadi ada 2 missed calls kat handphone saya nih. Dalam pukul 11.15 gitu. Saya kat toilet kot masa tu. Nombornya saya tak kenal. So, saya ignore aje lah. Koser nak call balik. Dah la memalam buta kan.


Pagi tadi tah macamana lupa pulak nak lock keypad handphone masa simpan handphone dalam handbag. Sampai ofis cek tengok2 ehhh saya ter-call pulak nombor malam tadi. Hm takpelah kot.


Few minutes later, dapat panggilan dari nombor tu. So saya jawab la. Dia kata nak cakap dengan Zainuddin. Saya cakap le salah nombor. Lepas tu, orang tu (perempuan) macam tak percaya pulak. Asyik cakap, "ye ke? ye ke?" as if saya ni nak sorokkan si Zainuddin tu.


Dia asyik kata la, ni nombor yang dia biasa call. Zainuddin tu dulu kerja Seremban la apa la. Segala sejarah dia cerita. Saya tetaplah menafikan saya tak kenal orang nama Zainuddin. Zinedine Zidane saya kenal la. Ok tu jawab dalam hati :)


Tapi dia tetap dengan skrip "ye ke?" dia. Terpaksa la saya explain panjang lebar yang nombor saya ni agak baru jugak la. Ada la dalam 5-6 bulan gitu. Agaknya En Zainuddin tu dah lama tak aktifkan nombor ni, tu yang Celcom cancelkan nombor dia and jual balik kot. 


Nasib baik la dia terima explanation saya. Kot tak percaya jugak, tak tau le. Kot dia ingat saya ni bercinta dengan Zainuddin tu ke, kena hambur sumpah seranah ke kan tak ke naya. Hihi.


6 comments:

Diana AR said...

saya pun baru pun baru tukar nombor beberapa bulan dulu, lebih kurang kes zety jugak..memacam org tak dikenali call, bank pun ada call suruh bayar hutang ..hehe

Unknown said...

hui siap suruh bayar hutang ek. hehehe. bank takpe lagi. jangan ah long. huhu.

adianiez AIDA said...

wah. dangerous nyer!!!
bleh mudarat...

Unknown said...

tu lah. nasib baik la tak dipanjang-panjangkan ceritanya.

Unknown said...

huhuu..
kakyong tepon rumah pun org lleh tersalah call.. ade ke ade 1 guy ni dia marah2, bila perabot dia nak sampai..

kakyong sampai kena staop kan dia dgn ckp ' encik encik.. encik.. ini bukan kedai.. ini rumah persendirian'

dia insist dok tanya ' ini bukan westcourt ker" ... huhuuuu...

tp kalo kena cam zety ni... uwaa.. mcm jenuh nak explain.. mujur le tepon rumah xde kes mcm tertekan ke apae....

Unknown said...

kakyong,
owh dulu tepon rumah mak saya selalu dapat panggilan lucah. bahaya betul! terus tukar nombor lepas tu. ekeke.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!