Friday, October 22

Apa Yang Saya Rasa, Saya Tidak Mampu Luahkannya...

Saya memerlukan ruang untuk meluahkan apa yang saya rasa saat ini. Walaupun adanya blog ini sebagai medium nya, saya rasa amat tidak sesuai untuk saya hamburkan segala kegelisahan saya di sini.


Buntu dan resah. Saya tak tahu apa yang patut saya buat sekarang.


Orang suruh saya bersabar. Ya saya cuba. Tapi dengan hanya bersabar tanpa apa-apa ikhtiar segala kegelisahan saya ini tidak mampu dipadamkan.


Tuhan, kuatkanlah hati hambaMu ini.


4 comments:

Saudah Salleh said...

Dear, mengadulah pada Allah. Hanya Dia yang berhak. Kalau mengadu/bercerita pada manusia, kita tak tahu kesannya.

Mohonlah pada Yang Maha Esa.

I'll pray for you.

m-i-o said...

awat nyah? gtalk mak ok, kita wat mesyuarat tingkap. hehehe!

Min Aina Ila Aina said...

Ya, mengadulah pada Dia yang paling mengasihimu...Dialah yang paling memahami. Ceritakan apa saja padaNya.

Unknown said...

Saudah,
Betul tu. Hanya dengan mengadu padaNya, barulah saya rasa lega.
Thanks.

MIO,
Bendanya sulit bebeno nak cerita. Huhu. Nantilah bila dah ok mak roger2 hang ek.

MAIA,
betul tu. huhuhu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!