Wednesday, December 1

Gambar Hasil Rompakan Dari FB Adik

Sementelah kamera pinjam itu tersadai di Seremban dan En Abah pulak di Penang sekarang ni, maka hanya gambar dari FB adik sajork yang mampu dilekatkan kat blog ai nih.


Layannn....


Siapakah yang mampu menahan nepsu bila tengokkan kain-kain nih? Haku tak mampu!!!


Hah ini antara terowong kecik yang ada kat Cu Chi Tunnel. Ko rasa ko muat nak masuk tak? Macam saiz lubang jamban aje khann?

Ini mamat kurus. Sila jangan compare saya dengan dia :P

Pengangkutan utama kat HCMC - motor...

Tan Binh Market

Fuh. Memang seriau tengok diorang ni bawak motor. Peliknya, takde accident berlaku.

Nih lagi satu lubang ke terowong. Kecik ya amat!

Sekian dulu episod pre-entri sebenar. Muahaha.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!