Wednesday, February 16

Masih Wujud Lagi Rupanya

Last week masa sibuk berkonferensi saya dapat satu text message dari nombor yang tak dikenali.


Katanya sim card saya terpilih untuk contest dan  menang apa ntah (sorry tak ingat sebab awal-awal lagi dah buang sms tu). Dia minta saya call someone ni untuk confirmkan hadiah tu. Kalau tak silap, namanya Encik Nazri.


Yang bengongnya, nombor tu dari Indonesia. Apa ke hey nya sim card terpilih untuk contest dari sana? Apa ingat haku tak reti pikir ka? Sorry le saya nak layan sms gini. Tak sampai dua saat lepas habis baca sms tu terus saya delete.


Tak sangka wujud lagi penipuan macam ni. Harap-harap janganlah ada orang yang tertipu dengan benda-benda gitu. Huhu.



4 comments:

isabelle said...

ada hati nak kelentong org.
nnt i buat entry camna i smash balik org tu

Unknown said...

bagusnya smash balik. padan muka dia. haku tak koser nak layan. plus takde credit. hehehe.

kisahwanida said...

salam kenal....

dalam pada tu ramai gak yang terkena..... Tak faham kan.

Unknown said...

kisahwanida,
salam kenal juga :)
maybe yang terkena tu terlepas pandang benda2 ni sebab excited menang hadiah kut.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!