Wednesday, February 2

Siapa Tak Suka Barang Free Kan?

Siapa kerja hari ni ketuk keyboard!!!! *Ketuk-ketuk keyboard*


Sepanjang perjalanan ke ofis jalan saaangat lah lengang. Ngalahkan time cuti sekolah pulak. Terima kasihlah ye kepada yang bercuti tu sebab mengurangkan kesesakan jalan raya dan jugak menjimatkan duit minyak saya *mode jelaous*


Update on Irma - Alhamdulillah nampaknya nanah kat bawah telinga tu dah berhenti keluar. Kudis pun dah hilang. Sekarang ni tinggal parut aje sikit. Bengkak pun dah surut. Syukur Alhamdulillah. Tidur pun dah lena. Cuma selera makan dia pulak bertambah-tambah sekarang ni. Malam tadi sebelum tidur dia minum susu 4x4oz! Cukup banyak bagi saya. Sebab biasanya satu botol pun tak tentu habisnya.


Semalam masa sampai rumah saya nampak satu bungkusan atas meja. Tengok-tengok ehhh ni saya punya ni. Bila masa pulak saya order apa-apa online? Blur sekejap masa tu *garu garu kepala*


Bila bukak bungkusan tu, wahhh!!!! Itu free sample sudah sampai maaa....


Saya dapat EAU THERMALE AVĖNE Cleanance Set punya sample.


Pic from here


Ada 4 item dalam sample ni.


Soapless Gel Cleanser
Pic from here


Anti-shine Purifying Lotion
Pic from here


Anti-shine Regulating Lotion
Pic from here


K Cream-Gel
Pic from here


Wah wah wah. Syoknya dapat barang free hihi. Belum berpeluang nak try benda ni. Insyaallah balik karang boleh le try :)


Korang takmo ke free sample gini? Kalau teringin, boleh la try tengok kat sini. Bukan takat produk kat atas ni je. Macam-macam produk lagi yang ada. Setiap hari boleh apply 3 produk sebagai free sample. 


Apa lagi kawan-kawan. Moh klik!


3 comments:

Normaliza said...

Baru tau boleh dapat sample camni. dah godek2 tadi..hehe. tq ye bagi info..

Shaza Shamsuddin said...

benda free memang awesome! hehehe :p


Tuan Punya Belog Nak Bagi Angpow Nih Wehhhh!!!!!

isabelle said...

bestnya...nnt leh buat review skit ok x product tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!