Monday, June 27

Kejutan

Pagi tadi aku dapat call dari bahagian pentadbiran. Dan telah mendapat berita yang boleh tahan jugaklah berjaya buat aku terkejut.


Aku dapat transfer ke ofis lain. Dah lama dengar khabar angin nya. Cuma hari ni baru le orang pentadbiran nak call. So takdelah terkejut sangat. Cuma mula-mula tu katanya minta aku start kat tempat baru 1hb ni. Hoh? Haruslah aku terkujat! 1hb maknanya Jumaat ni la kan???




Gila cepat! Mana nak handover kerja-kerja sekarang, mana nak berkemas, mana nak transfer segala file personal (opsss... :P) dari dalam PC yang dah kategori warga emas ni. Ekekeke.


So, diorang tanya kalau 15hb boleh ke? Aku kata aku Insyaallah takde masalah. Cuma kena tanya la bos aku dulu ye dak. 


Dulu masa dapat tau kena transfer punyalah aku tak sexcited sebab dah lama bebenor kat unit sekarang ni. Now bila dah dapat tarikhnya tup-tup rasa cuak la pulak. Sure banyak cabaran baru and benda baru yang aku kena belajar dan hadapi. 


Doakan aku ye kawan-kawan! :)

4 comments:

Nieza Ishak said...

jauh ke zety opis baru tue ???
bukan tukar negeri la kan???

lia said...

selamat berhijrah....

Unknown said...

nieza,
takde la jauh sangat. still dalam shah alam gak. cuma bukan kat main campus la :)

lia,
tq!

malasia largest car classified said...

nice psot

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!