Monday, October 3

29 Hari



Lagi 29 hari sebelum EDD. Whoa cepat betul masa berlalu!


Sudah semakin layak dapat title 'kenderaan berat'. Jalan sudah semakin perlahan dan macam penguin. Ekekeke.


Baby makin aktif bergerak. Nak tumpang tanya lah, macam mana rasa contraction tu ek? Adakah rasa perut macam menegang giler atau macam ada 'wave' yang mengilukan kat perut? Masa anak 1st dengan 2nd dulu memang tak pernah rasa contraction huhu. Cuma kali ni je rasa yang menegang negang tu.


Rasanya kepala baby dah mula engaged kot. Ngilunya la hai masa berjalan. Sakit pinggang pun ada menyerang jugak. 


Lagi 29 hari. Rasa macam nak amik cuti awal je. Boleh tak? Hihi.


Rabu ni ada appointment dengan gynae. Hopefully semuanya ok.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!