Wednesday, May 6

Seronoknya! : Nutriferon dan Shaklee Collagen Powder Dah Kembali!


Assalamualaikum!

Haih seronok sesangat nih!

Setelah beberapa lama, akhirnya Nutriferon dengan Collagen Powder Shaklee dah ada kat pasaran semula!



Syok oo makan Collagen Powder a.k.a SCP ni. Ni pengalaman sendiri la kan, Biasanya pagi-pagi kalau bangun tidur tu, mak aiii... minyak sekati kat muka. Hehe.

TAPI, lepas makan satu sachet Shaklee Collagen Powder ni sebelum tidur, pagi esoknya tu rasa kulit lembab-lembab je gitu. Takde minyak melampau. Ala-ala kulit baby ok.

Macam shaye? ^_-

Lepas beberapa sachet, terasa pipi makin anjal. Dan masa tu, susu pun agak bertambah kuantitinya.

Bila buat bacaan dan kajian sendiri, ternyata kolagen ni sangat-sangatlah penting untuk kita. Bukan takat untuk bagi kulit cantik je, tapi juga penting untuk sendi, kornea, usus, salur darah, tulang.

Jadi, kalau bagi ibu kita pun sangatlah bagus. Kulit ibu kita jadi bertambah anjal, sendi-sendi pun akan kembali fleksibel, Inshaallah. Memudahkan ibu beribadat dan bergerak.

Tips: Makan Collagen Powder bersekali dengan Vitamin C untuk kulit yang super anjal dan flawless!




Nutriferon ni pulak sangat special sebab diformulasi dan dipaten ekslusif oleh Shaklee. Tak dapat nak cari kat kedai-kedai biasa.

Antara manfaat utama Nutriferon ni ialah dapat membantu meningkatkan tahap imun tubuh kita dalam tempoh 3 hari, meringankan stress dan kelesuan, melambatkan penuaan, dan mengurangkan simptom PMS.

Nutriferon ni diperbuatkan dari bahan-bahan semulajadi iaitu biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago.

Biji labu

Honeysuckle Jepun

Plantago Asiatica

Safflower


Nutriferon ni sesuai diambil oleh mereka yang selalu sakit-sakit, selsema, demam. Kalau anda selalu travel ke sana sini, terutamanya ke luar negara, elok sangat jika ambil Nutriferon dan jadikannya sebahagian daripada bekalan wajib anda ke sana.

Yang selalu stress, ada allergy pun sesuai ambil Nutriferon ni.

Kenalan saya beri Nutriferon ni kat ahli keluarganya yang denggi. Alhamdulillah, kembali sihat dalam masa yang singkat.

Ada juga yang ambil Nutriferon sebagai supplemen untuk disusukan kepada anak yang kurang sihat. Cuba baca cerita sahabat saya tu kat sini.


Berminat untuk dapatkannya? Klik di bawah untuk pembelian segera!





Shaklee Independent Distributor
ID 1001018
SMS/WhatsApp 01137081912




Klik sini untuk dapatkan info dan berita tentang produk Shaklee



Ingin tahu harga produk Shaklee? Sila klik sini



Daftarlah sebagai ahli Shaklee hari ini dan nikmati pelbagai kelebihannya!


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!