Monday, January 28

Mimpi

Malam tadi aku mimpi aku bersalin. Tapi anak ketiga, boleh? Yang 2nd ni pun pregnant baru masuk 6 bulan. Dah mimpi beranak yang 3rd pulak. Oh no no no. Nanti dulu ye. Bagi aku berehat sekejap. Skrg anak sorang pun tak terkejar. Plus pening kepala nak pikir apa la jadi kalau dah masuk dua. Lagi pulak ada hati nak mimpi yang 3rd. Haha. Lawak pun ada. Tapi yang bestnya aku mimpi bagi anak bf direct. Best betul. Coz time Imran dulu aku tak dapat bf direct. Dan disebabkan kejahilan aku dalam dunia bf ni, aku cuma dapat bagi Imran susuibu sampai umur dia sebulan lebih aje. Jahil sungguh. Imran, mama minta maaf banyak2 sebab tak dapat nak bagi khasiat susuibu secukupnya kat Imran. Tapi mama janji, Insyaallah kalau adik yang lahir ni dapat bf betul2, dan kalau ada lebih mama bagi Imran rasa jugak susu. Semoga Imran dan adik akan dapat khasiat sepenuhnya. Insyaallah. Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!