Wednesday, August 19

Semoga Cepat Sembuh

En Abah dapat panggilan telefon daripada suami sepupu saya.


Anaknya disahkan menghidap H1N1. Umur baru setahun lapan bulan (kalau tak silap).


Dah la sepupu saya tengah pregnant anak kedua, dan mengalami alahan yang agak teruk kali ni. Sekarang suami sepupu saya tu yang jaga anaknya kat hospital.


Sebenarnya anak sepupu saya tu dah start demam sejak minggu lepas lagi. Pergi klinik, katanya demam biasa saja. 3-4 hari lepas tu dah baik.


Then kena demam lagi sekali. Pergi lagi klinik. Katanya demam biasa juga.


Tiba-tiba, pagi ni pulak.... huhu. Terduduk kami laki bini bila mendapat berita tu.


Semoga sihatlah hendaknya anak sepupu saya tu.


Saya tak pasti anak sepupu saya tu ada athma ke tak. Sebab saya pernah dengar dia cerita yang anaknya pernah amik nebulizer tu. Nebulizer tu untuk orang yang ada athma saja ke ek?


Yang tambah merisaukan, suami sepupu saya tu kerja sama-sama dengan En Abah. Kami berdua agak risau kalau-kalau kot nanti En Abah pun terjangkit, then kena anak-anak ke.


Nauzubillah. Minta dijauhkan.


Semoga Faiz cepat sembuh.



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!