Wednesday, April 16

Hm... lama tak post apa2 kat sini. Habis induksi, balik ofis, back to the routine. So and so and so. Benda yang sama all over again. Batuk Imran pun gitu lagi. Masih tak baik2. Mungkin paru2 dia belum cukup kuat nak handle suhu sejuk. Sian anak mama.

As for me, perut dah makin besar. Last Monday pi Hospital An-Nur. First time check up kat situ. Ramainya org MasyaAllah. Jenuh menunggu. At last bila dah sampai turn, doc tanya itu ini, check bp tinggi. Pelik betul. Selama ni tak pernah tinggi bp aku. Selama ni cek guna pam manual tu. Tapi yang aku perasan, everytime kalau cek bp guna mesin tu mesti bp aku tinggi. Macam takleh caya je. Ah, aku tau aku sihat. Pastu masa scan baby, nampak dia punya vagina. Hehehe. Sabtu ni kena pi sana lagi. Buat ujian kencing manis coz berat aku berat sangat. Hehe.

Sabtu depan pulak 2nd check up. Hui dah tak lama dah aku ni. Lagi 5 minggu je ni. Huhu. Apa yang aku takutkan, kalau2 tak sempat nak bersalin kat Bangi. Macamana? Kalau kebetulan masa tu aku kat Shah Alam macamana ek? Aku ingat nak pi cek kat SMC gak. Tapi tatau la bila nak pi. Hubby kata tak yah tapi instinct aku suh pi.

Apa komen korang?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!