Friday, November 21

Tag By Roza

Sekarang ni memang musim menge-tag ek? Hehehe.

Mama di-tag oleh Aunty Roza.

1) bekas kekasih saya adalah
tak ada
2) saya sedang mendengar bunyi
keletak keletuk mama ketuk keyboard sambil jawab tag ini
3) mungkin saya patut
kurangkan makan yang mengundang kepada berat badan yang meroket ini
4) saya suka belajar
cara-cara untuk memberanakkan duit. wakaka.
5) sahabat baik saya ialah
abah aka hubbyku
6) saya tak paham
orang yang nyebok suruh mama bagi FM kat Irma. dia nak sponsor FM untuk Irma sepanjang tempoh childhood kah?
7) saya kehilangan my
kucing peliharaan, Mocha (read: Mok) selepas beberapa hari pindah rumah
8) ramai yg berkata aku
pendiam. ye kot.
9) makna nama saya ialah
Zety - takde makna. sempena nama gabenor bnm tu sajork. Afza - membesar (no wonder lah kan badan ku ini....)
10) cinta tu adalah
satu keperluan bagi semua insan.
11) di suatu tempat
bernama TILAM KESAYANGAN... mama teringin nak tido 8 jam straight. hahaha
12) saya akan cuba
habiskan novel Ayat-Ayat Cinta versi BM by this Sunday
13) makna SELAMANYA
sampai bila-bila
14) henpon saya...
Sony Ericsson W660i
15) saya paling meluat bila
tengok perempuan tergedik2 tak kira la dengan siapa pun
16) bila saya bangun dr tidur
mama tengok Imran, Irma dan abah (abah last sekali ek? ekeke)
17) party adalah tmpt
untuk makan free (makan je yang mama pikir. haiyo. tak senonoh)
18) haiwan yg paling cute
kucing
19)Peringkat umo yg paling menyeronokkn
tahun 1999-2002 (bercinta sakan dengan abah. ahahaha)
20) hari ini saya rasa sgt tension
sebab tak sempat nak mintak tandatangan pesuruhjaya sumpah tadi. dia dah pi sembahyang jumaat
21) mlm ini saya akan
cuba selesaikan sesi mengemas rumah sebelum balik ke Cheras
22) saya btl2 inginkan percutian ke
mana-mana aje asalkan dengan abah, Imran & Irma SAHAJA
23) bila tgk muka kt cermin pg tadi
alahai kusamnya wajahku. kena pi facial ni. hahaha.
24) shopping kompleks
tempat perabih duit
25) makanan segera biasanya
mahal
26) ayat2 terakhir kata pd org
OK. Babai. (ucapan pada abah masa hantar mama tadi)
27) nk pnjgkn tag ni?
Opie
Nana
Izan
Tata
Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!