Tuesday, January 13

Tag Bergambar

Owh mama telah di-tag oleh Cik Yan. Moh kita buat.

The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results, and post it as your answer. After that tagged 6 people.

  1. I am


  2. I really want to go to...

  3. My favourite place...

  4. My favourite thing...



  5. My Fav Drink...


  6. My fav food...



  7. My fav colour...



  8. I live in...




  9. I was born in...



  10. My School/College...



  11. My fav story...




  12. My Hobby...




  13. I Wish...

dan


Jom tag orang.
1. Opie
2. Izan
3. Umi
4. Cik Mimielola
5. Cik Fid
6. Mamaadib

8 comments:

Anonymous said...

ya ALLAH.. terliur tengok air oren.. nasib bukan bulan posa.. kekeke

~ As ~ said...

terliur tgk duit RM byk2...

Opie said...

sempoi gile la tag nih..kene buat bersungguh2 nih..hahahahha

MS said...

wokeh i have done it

Unknown said...

cik yan: tu lahhh.. masa google gambar ni memang telan air liur je. ehehehe

as: best gilos kalau dapat duit selepuk atas katil. hehehe.

opie: buat jangan tak buat!

mama adib: okeh tengs!

Rizza said...

duit... duit....

Anonymous said...

wah! byknyer duit! ngehehe

Hanie T. said...

zack, malas betul aku nak cari gambo nih. aku tulis je ar ek...anyway,thanks for the tagging.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!