Tuesday, February 24

Wajib Pergi Ke?

Saya dapat nota cinta dari bos supaya pi satu perasmian kempen nih.

Perasmian Kempen Cara Hidup Sihat.

Dan saya seorang saja yang dalam opis tu yang kena pi.

Why?

Adakah kerana saya gumuks maka saya tidak mengamalkan cara hidup sihat? Sungguh terasa tau bos.

Kenapa saya sorang je pulak tu yang kena pi? Dahlah sehari sebelum itu presentation. Saya nak la prepare apa yang patut. Karang kalo saya tergagap-gagap masa menjawab sebarang pertanyaan, kan ke malu. Huhu.

Kenapa saya sorang je yang kena pi? Bukankah saya ini tergolong dalam bangsa yang pemalu lagi pendiam dan tak reti nak ke mana-mana sengsorang. Sengsara lah saya begini.

Tak aci tau!

Tak nak pi boleh tak?

5 comments:

~Umi.Sufira~ said...

Gilah Zety, mana tau ada ilmu menarik untuk di share;)

Unknown said...

Insyaallah kutabahkan hati pergi jugak.

Bukan apa, tak best la pi sengsorang. Melangut je gitu.

Ms Lola said...

Tahnye, gi lah...

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

jom i teman kan meh...sal i pon gemuk gakssssss!!! biar ur boss tgk i n pikir zety nie takde la gemuk pon...minah sebelah die tue lg gemuk! hahahha ;)

Unknown said...

mimielola: ye saya akan pergi :)

verde: gemuk kah anda? ohh tidak sama sekali.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!