Monday, March 16

Sisterhood Award

The rules:
*Place the award logo on your blog.
*Nominate 10 other blogs which show “Attitude and/or Gratitude”
*Link to the nominees on your blog post.
*Comment on their blog that you have nominated them.
*Share the love and link to the person who nominated you



Trimas Kak Non kerana memberikan award ini kepada saya.

Ok, nak pass award ni kepada orang-orang ini:

Sister sejak dulu:

1. Izan - Ini kawan aku dari kecik. Kenal masa tadika. Baik dengan dia sampai sekarang. Gila Gila-gila tapi baik hati.

2. Umihannie - Ini kawan sejak sekolah rendah, merangkap pengapit aku. Oh, Izan juga pengapit aku masa kenduri belah En. Suami.

3. Opie - Bestfriend aku masa sekolah menengah rendah. Sesama buat nakal, sesama fly sana sini. Huahuahua.

4. Nana - Kawan masa sekolah menengah rendah jugak. Seorang yang cool, ceria dan tabah. U rock bebeh!

5. Kak Zura - Member satu ofis (dulu).

6. Umi Sufira - Member satu sekolah menengah/jiran aku masa kat hostel. Dulu idak le rapat dengan dia tapi bila dah terjebak dalam blog ni, boleh ngam pulak.

Sister yang aku suka baca blog diorang (ini tidak perlukan penerangan panjang lebar sebab blog diorang memang best):

1. CY

2. Fid

3. Mimielola

4. Mrs Noba

5. Iszan

6. Jua

7. Kak Ana

8. Rizza

9. Cikgu Intan

10. Mama Danish

11. Mommylyna

12. Mommy Sarah

13. As

14. MamaDhea

15. MIO

16. Kak Ina

17. Arnie




4 comments:

~ As ~ said...

best... dapat award..tengs..

Opie said...

terharu rasenye...sbb jadik kawan ko yg sehati sejiwa fly sane sini..ekekeke

::Umi Sufira:: said...

Thanks banyak Zety..ko kan nampak macam pendiam tau dulu..akupon takut nak gurau lebih2 ngan ko kekeke...

Nana said...

Thanks!

sangat rindu zaman sekolah! Huhu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!