Thursday, April 23

Jurnal EBM 23042009: Penemuan baru?

Hari ni ada sesuatu yang buat mama agak curious.

Pagi: 9 oz!

Dah lama tak dapat banyak macam ni! Selalunya paling banyak pun dalam 6 oz. Tu tahap paling mewah la. Hasil yang banyak buat mama tertanya-tanya, apa yang mama makan/minum?

Bila dok ingat-ingat balik, rasanya benda baru yang masuk ke dalam anak tekak ni ialah...














































..... air roselle!





Mama tak pasti lah pulak samada roselle ni boleh membantu menambah susu atau pun tak. Malam karang kita test lagi sekali.

Ke... sebenarnya memang boleh bantu tambah susu cuma mama je yang tak tau? Hihi.



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!