Monday, June 15

8888th: The Winner(s)!

Yeahh... ada dua orang manusia bertuah (bertuah ke? hehehe) itu.


Orang-orangnya Pemenang-pemenangnya ialah:


Rizza dan Aishah!!!!


FYI, Aishah ni kawan lama saya semasa saya bekerja di sebuah audit firm dulu. Dalam tahun 2005. So tiba-tiba dapat email dari dia, saya rasa sungguh teruja! Tak sangka blog saya ni menemukan semula saya dengan kawan saya ni.


Insyaallah, hadiah-hadiahnya akan saya pos walaupun saya belum beli pun lagik hadiahnya huahuahua. Tapi untuk Rizza kena tunggu dia balik Malaysia dululah. Hihi. Mak tak reti le urusan pos-mengepos ke luar negara ni. Sungguh sengal. Takpekan Cik Rizza?



2 comments:

Rizza said...

zety.. tq tq..
tak yah post2... nanti kita jumpa terus je..dating..boleh?? hehe

Unknown said...

boleh!!!

tapi saya pemalu tau. warning awal2 nih! hahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!