Friday, July 31

Entri Bercampur-campur.

Saya adalah MC semalam. Dari hari Isnin hari tu dah rasa macam sakit dada ala-ala semput gitu. Tapi cuma kena waktu pagi dan nak dekat Maghrib. Huhu.


Semalam adalah yang paling teruk. So, saya ambil keputusan untuk ke klinik aje. Tapi masa kat klinik dah tak rasa sakit dah. Aiseh. Doktor nak check pun payah. So, doktor just bagi ubat untuk paru-paru.


Hopefully takde pape la.


So, minggu ni punya planning ialah, TAK TAHU LAGI.


En Abah sekejap nak pi Genting, kejap nak balik Seremban, kejap nak jaga kedai. Haiyo En Abah. Silalah buat keputusan.


Oh ya. Rabu malam tu saya dan En Abah terus ke Seremban sekejap sebab En Abah nak jumpa FIL. Sampai² aje, MIL saya hulurkan kain ela. Auww... terharu mak okeh. Siap kaler favourite saya lagi, magenta. Ngee... mak sukak!


Bertambah lagi satu koleksi kain. Haih. Bila nak hantar tailor nih?



2 comments:

cysev3n said...

weekend ni kasik hantar sume kain yg ada.. kekeke..

Unknown said...

begitulah planningnya (kalau tak ke genting)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!