Thursday, August 20

Calling for KNV Pulak...

Hari ni ialah Hari Calling-Calling Sedunia ye... muahahaha.


KNV, saya sangat sedih sebab tak dapat nak join rombongan Cik Kiah sesi makan-makan bersama blogger-blogger tersohor itu. Waa!!!!


Tapi, ye lah, setiap apa yang berlaku tu ada hikmahnya kan? Kan? Kan?


Dengan tak semena-mena kengkawan alam nyata saya di ofis ini ingin pulak membuat pot luck tengah hari esok sempena kedatangan Ramadhan yang mulia (fuh panjang betul ayat nih).


Jadi, memang tak dapat nak join jugak lah kekdahnya.


Takpelah Kak Non, ku melambai dari jauh saja lah gamaknya. Tak dapat nak hantar ke pelabuhan. Hehe.


P/S: Kirimkan salam saya kepada blogger-blogger yang datang tu nanti ye. Ada rezeki, berjumpa lah kita nanti.

I lap yu Kak Non! Muah! Muah!


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!