Thursday, August 20

Calling For Rizza & Aishah!

Ingat tak tentang ini? Hehehe. Memang dah lama berlalu. Tapi saya masih belum lagi memberikan hadiah kepada orang yang sepatutnya itu.


Mesti mereka tertanya-tanya. Huhuhu. Ampun ye.


Kepada Cik Rizza dan Aishah, dengan ini saya dengan rasa rendah dirinya ingin memberikan hadiah kepada kalian kerana berjaya meng-capture nombor bertuah itu.


Oleh itu (macam buat surat formal pulak), saya ingin menjemput Rizza dan Aishah ke sini untuk memilih hadiah yang berkenan di hati.


Hadiah yang boleh dipilih ialah - sehelai tudung plain (mana-mana antara Kod TEP001 - TEP006).


Lepas memilih mana yang berkenan di hati, silalah emailkan saya tudung pilihan, dan jugak nama, alamat & contact nama.


Err... untuk Cik Rizza yang bakal menjejakkan kaki kembali ke Malaysia ini, silalah beri alamat di Malaysia.


Semoga korang suka dengan hadiah mak nih.




3 comments:

yaya said...

saya nak hadiah jugak.... ngeeee

Unknown said...

hihi. tunggulah kot2 dapat ilham nak buat contest apa2. ngehngeh.

Rizza said...

zety.. tq tq.. sorry tak perasan.. tgh bz mengemas le ni...
nanti saya email kat awak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!