Friday, August 28

Event Esok Tapi Tak Jadi

Sepatutnya esok saya dan kawan-kawan hostel zaman saya sekolah menengah rendah dulu ada gathering. Berbuka puasa bersama-sama. Syoknya jumpa kawan-kawan lama. Ada antara kawan-kawan saya ni yang saya tak pernah berjumpa selama 13 tahun! Lamanyaa! Macamana la rupa masing-masing kan?


Teringin sangat nak pi gathering tu. Tapi malam ni saya balik Seremban. Tak de rezeki nak jumpa kawan-kawan lama.


Kepada kawan-kawan yang akan ber-geder-geder esok, bestnya korang!!!!! Kirimkan salam aku kat yang lain ye. Insyaallah kalau diizinkan tuhan berjumpa jugaklah nanti dengan kawan-kawan lama. Bila dan di mana? Wallahualam.



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!