Tuesday, August 25

Irma @ 15 Months

Semalam genap umur Irma 15 bulan. Cepatnya masa berlalu...


Berat Irma dah naik sekilo, jadi 8kg. Alhamdulillah. Takpelah Irma kiut pun. Asal sihat dan happy. Asal ada peningkatan.


Tapi, itulah, bila saiz badannya kiut, kita akan terpsiko jugak bila layan dia. Asyik nak dukung dia aje padahal dah boleh berjalan laju. Oh tapi berjalan masih tak stabil walaupun laju. Asyik jatuh aje. Hehe.


Masih nenen walaupun tak sepenuhnya. Syukur Alhamdulillah. Mungkin berkat air nenen mama ni dia sangatlah rapat dengan mama. Kalau balik kerja, selagi kita tak dukung dia selagi tu dia ikut je bontot kita ke hulur ke hilir. Orang ke dapur nak cuci tangan, dia ikut. Sambil hulurkan tangan mintak dukung.


Irma... Irma... semoga membesar jadi anak yang solehah ye nak. Sihat tubuh badan, dikurniakan akal yang cerdas dan pintar, bijak, sopan, dan segala yang baik-baiklah of course.


Haih. Rindu pulak kat anak-anak.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!