Thursday, September 3

Ampun Maaf Dipinta

... kepada kawan-kawan yang meninggalkan komen di blog saya. Saya tak mampu nak membalas komen-komen anda atas sebab kelembapan yang amat untuk loading blog saya (dan blog kawan-kawan).


Saya rasa PC saya ada prob lah. Sebabnya jam kat PC saya ni baru pukul 11.52 AM dan bertarikh 1 September 2009! Sebelum tu saya tengok jamnya pukul 12.40 PM. Apakah?


Adakah jamnya bergerak secara backward??? Saya rasa PC saya ni memang betul2 dah biol.


Bos, saya perlukan PC baru! (alasan!)


Insyaallah, kalau ada masa yang panjang akanku balas komen-komen kalian.


As for now, tata dan selamat berbuka puasa!




Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!