Tuesday, October 20

Cepatlah Baik Ye

Irma batuk-batuk dan selsema sekarang ni. Masalahnya, dia NAK makan ubat, tapi lepas tu dia muntah pulak. Haih. Habis semua ubat dan nasi dia keluarkan balik.


Malam-malam pulak, dia tak lena tidur. Kejap-kejap terjaga sambil menangis. Sudahnya mamanya pun tak lena tidur jugak. Hari Isnin semalam terpaksalah saya ambil EL sebab kepenatan yang amat. Penat berjalan belum hilang lagi, ditambah pulak penat tak cukup tidur. Memang bengong kepala otak saya pagi semalam. Sudahnya saya cakap kat En Abah, saya tak larat nak pi kerja. Huhu.


Yang peliknya, sepanjang kat KK, lena pulak dia tidur malam walaupun hidung berhingus. Takde bangun walau sekali pun. Siap bangun lambat ada la.


Agaknya syok kot tido kat hotel ;)


Irma, cepat-cepatlah sihat ok. Weekend ni kita ada 'projek' lain pulak *wink wink*


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!