Thursday, October 15

Hari Ini 2

Selepas ini, saya akan attend meeting.

Meeting sampai lunch.

Semasa lunch hour, ingat nak ke Kompleks PKNS jap. Tak pun ke Alam Sentral. Ada sesiapa ke sana? ;)

Kemudian balik ke ofis semula.

Pukul 3.30petang saya dah start enjin untuk pulang ke rumah. Oh, kena singgah mana-mana untuk beli barang keperluan anak-anak.

Esok pagi, Insyaallah saya terbang ke Sabah.

So, in case tak sempat nak update blog, saya nak ucap bye-bye kat kawan-kawan blogger saya yang best-best semuanya ni.

Doakan keselamatan saya dan keluarga, selamat pergi dan selamat kembali.

Daa!


3 comments:

FAM said...

happy birthday zety! safe journey ke sabah. enjoy holiday ;)

Saudah Salleh said...

Happy burfday...semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki

Unknown said...

mommydania,
terima kasih :)

saudah,
terima kasih :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!