Wednesday, October 14

Membebel

Irma sekarang kuat membebel. Macam Imran jugak. Cuma, Irma ni ala-ala gadis Melayu yang pemalu la kot. Haha.


Ye lah, depan orang yang dia tak kenal kemain diam aje dia. Sekali-sekala baru la terdengar suara dia.


Tapi kalau kat dalam kereta ke, kat rumah ke, hah amik ko! Tak larat nak dengar dia bebel.


Antara words terbaru yang Irma selalu sebut:
Abah - a-abah
Atuk - a-atuk
Abang - a-abak
Ayam - alam


Sila perhatikan, bila dia sebut abah, atuk, dan abang, mesti ada 'aa' kat depan perkataan tu. Haha. Tak tahu apsal dia sebut gitu.


Tapi, satu perkataan yang memang takkan pelat lah kalau Irma cakap...





































































BAPAK


Hehe. Nampaknya melekatlah panggilan 'Bapak' instead of 'Abah' tu. Tak kisahlah ek En Abah? 'Bapak' pun ok apa...




Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!