Monday, November 16

Short & Sweet

Ok. Entri ini adalah short and sweet sahaja.


Saya tengah lunch break. lepas ni sambung kursus balik.


Aktiviti hujung minggu lepas:


#1 Makan-makan di rumah SIL
Kami ke Bangi malam kelmarin. SIL buat makan-makan sempena rumahnya yang baru siap diubahsuai (eceh ayat).


Macam-macam yang SIL saya masak. Soto, mangga santan, nata de coco pun ada, sate (beli), bubur pulut hitam, dan yang paling syok sekali ialah donat Big Apple. Rupa-rupanya SIL saya mendengar membaca rintihan saya di fesbuk. Wakaka.


#2 Kenduri kahwin di Putrajaya
Ini ialah majlis perkahwinan anak jiran mak saya.


Seronok sebab dapat makan nasi beriani yang sedap (makan saje lah haku nih). Dan dapat jumpa abang kepada pengantin lelaki yang juga kawan merangkap musuh saya sejak kecik lagik. Muahaha.


Seronok dapat jumpa anak beliau yang dah pun berumur 5 bulan. Kemain bolat matanya ikut mata maknya yang comel.


Kesimpulannya, hujung minggu lepas adalah menyeronokkan, berbanding hujung minggu sebelumnya.




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!