Monday, December 21

Projek Bulan Baru

Despite of insiden koyak, saya dan En Abah telah berjaya menonton New Moon. Wahaha. Mula-mula En Abah agak tak koser jugak, setelah pengalamannya menonton DVD cetak rompak Twilight yang jalan ceritanya agak slow itu.


Tapi kuasa pujukan isteri jangan dipandang remeh. Muahahaha.


Maka dengan mata lebam, spek senget dan bibir yang koyak, kami pun terkedek-kedek ke TGV Jusco Cheras Selatan.


Ceritanya not bad juga, but saya tetap prefer novel. Oh ye cik Iszan, Jacob Black itu memang 'something' lah.


Komen En Abah?

"Best jugak layan New Moon ni". Hahaha. En Abah, silalah baca novelnya untuk lebih feel. Macamlah En Abah nak baca :P


Ada satu je benda yang saya tak berkenan masa tengok movie hari tu - couple depan saya. Rasa-rasanya diorang ni budak sekolah lagi. Bergesel-gesel macam hape okeh. Tau la duduk kat couple seat tapi jangan le lebih-lebih weh. Dan saya rasa ada adegan yang tidak hingin dilihat between couple tu. Eiii...


En Abah pun perasan peel budak-budak hingusan tu. Siap senggol saya masa nak bagitau. Saya pun dengan sengajanya bercakap dengan agak kuat, "Tulah pasal! Rimas tengok! Hish!"


Terus budak-budak yang dah hampir 2 become 1 tu 'terlerai ikatan kimia' nya. Hahaha. Tau pulak segan ye.


Lepas habis wayang kitorang perasan yang couple tu hilang di sebalik tangga dekat-dekat toilet. Entah apa yang dia buat kat belakang tangga tu.

"Projek la tuh," bak kata En Abah. Huhu. Risaunya tengok budak-budak zaman sekarang. Mitak dijauhkanlah dari kita dan keluarga.




4 comments:

Opie said...

mokcik...ape ke he sampai jatuh tangga..wakakaak...

nk tanye, ko pakai kamera ape amek gambo kat langkawi tuh..santek arrr gamba...nikon ek??

Unknown said...

hahaha biasalah aku opie. aku dan jatuh tergolek dog kan sinonim. haha.

aku pakai kamera mak aku. lumix. modelnya jgn tanya. aku tak tau. hehe. apsal. cantek eh gambo aku amik. haha. prahsan di situ.

abrahyn said...

mmg ngeri tgk bebudak skrg yg makin advance! mintak jauh dari anak cucu kita ek....

Unknown said...

ngeri, takut, risau, sedih, semua ada.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!