Monday, December 21

Koyak

Morning y'all!!! :)


Seronok betul cuti panjang hujung minggu. Ye, dengan tak disangka-sangka saya tambah lagi satu hari cuti Khamis lepas. So instead of 3 hari, saya cuti 4 hari. Fuh.


Bukannya sengaja nak tambah cuti.


Saya terjatuh tangga. Huhu. Jatuh tergolek-golek, sampaikan bibir atas saya koyak. Lepas tu, spek saya entah macamana 'hentam' mata saya, maka mata saya adalah kebiruan lebam macam kena tumbuk. Sampai hari ni mata saya tu ala-ala mekap smokey eyes gitu.


Sampai hari ni jugak bibir saya bengkak, walaupun dah surut sikit. Luar dalam bibir koyak. Sakit woo. Nasib baik still boleh makan. Hihi.


Ok lah. Nak bermarathon nih. Till then.




2 comments:

KV said...

err..teruk jgk tu

Unknown said...

boleh tahan jugak le teruknya :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!