Thursday, January 28

Bye Bye & Welcome

Bye Bye Kancil merah yang bergegar-gegar-rasa-macam-boleh-terburai-bila-bila-masa. Sudah sampai masanya kamu menjadi milik orang lain.


Welcome Kenari hijau milik adik saya yang saya pinjam aje sebab belum mampu nak beli second car. Selamat memberikan khidmat kepada saya.


Berita tak berapa penting yang lain - Teman tak berapa baru saya sudah tak berjoget-joget lagi kat dalam kereta. Hanya mampu jadi hiasan yang dah keras kejung aje. Gara-gara anak dara yang menggodek habis teman saya tu. Huhu.




5 comments:

Fara said...

ui...ku pun teringin nk pakai kenari yg cun. tp xde org nk sponsor la

~ As ~ said...

ko jgn zety, aku sensitif kalau kancil rasa bergegar ni...huh, 1 mggu dlm 2-3kali jg aku merempit guna kancil tahun 1999...ahahah

Unknown said...

Fara, cun ke Kenari? Kenari orang cun laa... kenari saya? Hehe. Hish Zety ni, Kenari tu lagi mau pinjam pun nak banyak songeh :P

As, hahahaha. Kancil aku lagi 'tua'. Tahun 1996 punya. So boleh imagine la gegar nya macamana. Tapi gegar bukan sebarang gegar dowh. Itu Kancil tua manyak laju woo...

lia said...

both kete kami thn 93 & 96 tp in good condition ;p

aku beli kete iswara 93 tu last year, 5k sajork tp mmg xpnh prob... legaaa...

Unknown said...

lia,
condition kereta adalah berdasarkan kepada tahap 'keganasan' pemandunya. haha. aku lenjan habis kereta kancil tu. hihi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!