Monday, January 18

Ulu Bendul Lagi

*Edited* - Haha baru perasan takde tajuk :P


Semalam kami ke Ulu Bendul dengan family En Abah.


Kitorang sampai lambat sebab buat last minute decision. Huahua. Family SIL saya awal-awal lagi dah sampai.


Well, nothing much to tell... just enjoy the pic yang blur sebab guna kamera handphone aje :P!



Gambar pertama yang di-snap oleh Irma menggunakan hp saya yang ketinggalan zaman itu.
Ya. Itu tangan chubby saya :P




Ampun atas kualiti gambar yang kureng :)




Adegan pujuk memujuk En Abah dan Imran yang tak mau naik ke darat.
Oh yang terapung itu anak SIL saya :)






My fav pic at the moment. Suka tengok muka sendrik gedik tak sedar diri Irma dalam gambar ni. Nampak happy bebenor (sebenarnya mama dia geletek dia hahaha).


5 comments:

me_czar said...

Saya pun suka tengok gambar tu ;D

Unknown said...

comel (mamanya) kan kan kan :P

M NazriBlog said...

Berehat-rehat dengan family. Bagus tu....

Queenin Murni said...

yeszaa.. gambo mama gedik tu mmg best.. i loike.. :)

Unknown said...

M Nazri,
Nak lari dari stress kejap :)

QM,
haha. gambar tu best sebab model nya best (sila muntah).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!