Monday, April 12

Sangat-Sangat

Saya berada dalam keadaan yang sangat-sangat tertekan saat ini. Jangan tanya kenapa. Hanya beberapa orang yang tahu sebabnya. (I think you know who you are, beb. Thanks sebab jadi tempat aku bebelkan semua benda.)


Sangat-sangat tensi.


Saya tak tahu apa akan jadi esok, lusa, tulat. Akan datang. Serius. Semuanya saya serahkan padaNya.


Saya mengalah untuk hari ini. Tak mampu nak berada di ofis lagi. Dah tak ada kekuatan. Saya pulang dulu ye.


Please doakan yang terbaik buat kami sekeluarga. Thanks :)


5 comments:

me_czar said...

Hmm.. mcm berat je bunyinya.
Apa pun masalah, kita tak boleh lari. Semoga dapat kekuatan untuk menghadapinya.
Betul Zety, siapa lagi kita nak berharap kalau bukan Dia.
Cuma usaha juga perlu mengiringi tawakal.
Chaiyok!

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

insyaallah...hang in there k...
share it with ur husband and think for a future plan...a solution...
dont think about the problem it will only drag u down...
think how to manage the problem, how u find a solution to it k!
insyaallah everythg will be fine ;)

knv said...

semoga selamat semuanya.

bila kita dah down sangat, there is really no place else then going up.

take care.

sisdee said...

i trust u..u adalah kuat..

so just take care ek :D

serah pd Allah insyaallah u takkan mengalah :D

Unknown said...

kawan-kawan,
terima kasih atas kata-kata semangat :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!