Thursday, May 27

Happy Anniversary, En Abah!

Aku dan En Abah mempunyai banyak tarikh-tarikh anniversary. Erm, takdelah banyak mana. 3 tarikh je. Bunyik macam menyampah kan? Pehal minah ni sambut sampai 3 anniversary? Kehkehkeh.


Salah satu tarikh anniversary nya jatuh pada hari ini. Kisah 11 tahun yang lepas. Err... patut ke nak cerita kat semua? Tak payah la kot kan. Kang ada yang muntah la pulak. Haha.


Tapi biasanya kami takde la sambut anniversary. Sekadar wish aje. Tang bagi-bagi hadiah pun takde dalam senarai. Bukan budaya dalam hidup kitorang kot. Tapi tengoklah kot aku rajin pulak nak jalan-jalan cari hadiah karang kan. Atau jalan-jalan cari makan ke malam karang, atau esok. Banyak nya la 'atau'.


So, to En Abah sayang, Happy 11th Anniversary! I love you so much! (Sila jangan muntah ijo ye kawan-kawan)






Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!