Thursday, June 24

Kenapa Saya Suka Baca Casa Arina?

Walaupun dah ketinggalan keretapi, saya tetap jugak nak buat. Kalau tak masuk dalam list pun takpe. Ini komen/pujian dan bodekan ikhlas dari saya.


Sila baca ye KNV.


Saya suka baca Casa Arina sebab penulisannya sangat dekat di hati saya. Ada entri yang dapat buat saya muhasabah diri sendiri, tak kira lah sebagai ibu, isteri mahupun kawan. Ada entri yang mampu membuat perut saya berbunyi kriuk kriuk di pagi hari serta meleleh air liur sampai terpaksa pinjam baldi CIB. Ada entri yang buat saya teringin ke UK memborong cheese. Ada entri yang buat saya teringin nak jadi chef diva membuat roti. Ada entri yang buat saya sama-sama geram dengan orang yang buat KNV bengang. Ada entri yang buat saya tersenyum sendiri. Ada entri yang menyedarkan saya betapa sebagai manusia biasa kita tak lepas dari buat silap dan salah.


Pendek kata, Casa Arina bukan fokus pada kehidupan penulisnya semata-mata, tapi bisa membuatkan pembacanya membuka mata, membuka minda. 


Akhir kata serangkap pantun buat KNV (mentang2 le baru lepas berpantun sakan kan):

Hari Selasa membuat roti,
Disapu sedikit dengan jem strawberry;
Casa Arina sentiasa dihati ini,
Pantang ber-update rumah pasti kukunjungi.


:)


1 comment:

knv said...

thanks zety!

hahahha.. siap berpantun yang tak tahan tu hahahahahha! :D

ok ok akak dah update.

thanks for your kind thoughts! really appreciate it.

:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!