Monday, August 9

Entri Bergambar: Zoo Negara

Amaran : Entri ini juga penuh dengan gambar. Sila sediakan baldi atau klik saja X di bahagian atas kanan PC anda. Baldi boleh ditempah pada CIB. Ekekeke.


Ini gambar-gambar masa pi Zoo Negara hari tu.


 Tengah tunggu En Abah beli tiket. Ini adalah gambar sebelum disuruh senyum.


Selepas disuruh senyum :D


Lagi sekali, sebelum disuruh senyum. Moncong jek.


Lepas disuruh senyum. Ekeke.


"Tu apa tu mama?"


Oo... tu bear tengah meroyan :P


Kambing pun ada. Manja-manja lagi.


Nak tau kenapa budak yang basah dek peluh ni gelak sakan? Dia baru lepas masukkan jari dalam hidung kambing tu!!! Haih.


Ok. Jom amik gambar dengan mama. Imran diri depan mama ok. Kasi cover perut mama. Kalau tak cukup, kita cover dengan watermark :P


Berposing tanpa gambar perut adalah lebih afdholll....


Anak bujang sorang ni suka betul dengan topi berkipas dia tu. Mama dia pun pakai jugak. Pakai Irma punya. Best woo! Sejukk je rasa. Peluh-peluh kat dahi pun tak sempat menitis :P


Imran naik 'gajah'. Irma takut. Dia ingat tu gajah betul kot.


Kontrol macho beb.


'Terima kasihlah sebab bagi saya makan sayur daun(?) nih.' -->;Dialog rekaan untuk binatang yang paling kenyang kat Zoo Negara.


Penatnya berjalan. Jom kita rehat kejap.


'Ai punya tebu mana??? Meh bagi sikit!' --> Dia ni pun antara binatang yang paling kenyang kat zoo.


Fuh. Dapat lepak kejap kat dalam bilik ber-air cond tengah hari buta ni memang heaven!


Irma posing kat binatang apa tah ek. Lupa lah.


"Tiger tangkap fish, mama!" kata Irma.


Best tak gi zoo nih?
"Best!!"


Best sangatsampai takmo bukak topi ada kipas nih. Oh sila abaikan perut anak bujang mak tu yeaa... Ekekeke.



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!