Monday, August 9

Entri Bergambar: PD

Amaran! Entry ini penuh dengan gambar. Sila rujuk tajuk di atas :P


Ya ampun lambat bebenor nak letak gambar cerita dah basi nih. Apa-apa hal pun layankan aje lah ye :)


Oh ini bukan gambar di PD ye. Saja letak gambar makcik kecik ni sebagai mukadimah :)


Ni Imran baru lepas makan kek kat dalam bilik kat PD tu. Kemain menyengih.


Anak dara pun nak jadi Ultraman jugak.


Ini one of the main attraction kat resort tu.


Tengok anak bujang mak tu berlari. Macam tak cukup kaki dah. Hehe. Masa ni nenek dan atuknya baru sampai. Kitorang anak-beranak sampai awal sejam daripada diorang. Punyalah excited jumpa atuk. Macam dah tak jumpa setahun! Tu yang dia berlari-lari nak pergi ke atuk dia tu.


Yang anak dara ni pun apa kurangnya. Lari-lari pastu jatuh. Lutut dah serupa lutut budak lelaki. Lutut budak lelaki pun lagi comel agaknya.


Ok. Posing sikit!


Siap cekak pinggang tu. Jangan memain :D


Apsal la dia senyum senget ni. Udahlah senyum terpaksa. Senget pulak tu. Hihi.


Imran dan En Abah.
Imran


Irma



"Taki Ban takit!!"


Orang suruh pakai kasut baru.  Dia nak yang hijau tu jugak. Macam Ben 10 kut agaknya. Ekeke. Kasut hijau tu dah kecik. Tu yang sampai melecet bila pakai tu. Nasib baik bawak jugak kasut baru. Kalau tak, hmm... kena beli baru (lagi) lah kekdahnya.


Irma yang cheeky


Ok. Posing mode lain pulak. Mode baju-seksi-ternampak-sebelah-bahu.


Takmo amik gambar lagi! Ask my manager first! :P


Mak budak dan aunty budak depan pool untuk budak-budak.


Tepi pantai PD. Nasib baik tak jumpa buaya! :P


Gambar semua kat dalam resort tu je sebab kitorang memang tak ke mana-mana pun. Lepak kat pantai Teluk Kemang tu pun kejap je. Takde mandi-manda ke hape. Takat kuis-kuis kaki kat pasir pantai aje lah :)


Coming up next : More entry bergambar di Zoo Negara pulak. Sila jangan muntah ye. Hari ni hari entry bergambar sebab ZZ baru teringat nak bawak kamera hari ni. Haha.



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!