Monday, August 30

Hai!

Hello!


Setelah lama tidak bersiaran, hari ini saya kembali. Ececeh. Macam apa je kan. Hehe.


So, macamana persiapan raya? Saya tahun ni macam biasa lah - biasa-biasa je. Baju untuk raya pertama dah ada untuk satu family. Ulang suara - raya pertama saja ye. Bermakna, pencarian baju raya untuk raya-raya berikutnya masih diteruskan. Kekeke. 


Tahun ni apa kaler tema korang? Kitorang pilih biru. Huhu. Mak ni tak reti nak pakai baju kaler biru. Kenapa ntah. Maka pemilihan baju raya diserahkan kepada En Abah le jawabnya.


Ok lah. Mood berblogging belum mari daa... Nak melawat tapak rumah kengkawan dulu lah kot. Almaklum nak dekat seminggu mak cuti kan. 


Tata.



Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!