Tuesday, November 23

Lusa

Lusa sudah mahu bertolak tapi tak packing apa-apa lagi. Hihi. En Abah pun esok petang baru sampai. 


Even duit pun tak tukar lagi. Tak senonoh, I know. Ngeh ngeh.


Eh nak tanya sikit lah kat sesiapa yang pernah gi Ho Chi Minh tu. Kalau ke sana takat nak beli souvenir sikit2 , belanja untuk diri sendiri, berapa duit nak kena bawak eh? 1 juta? 2 juta? 10 juta? Berjuta-juta? Wahhhh merasa la jadi jutawan sekejap kat sana. Hahaha.


Kot sesiapa yang dah pernah jejak sana meh la sudi-sudi kongsi tips dengan mak ni ha :)


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!