Friday, November 19

Tag Dari Ila

Dah lama tak buat tag ni. Tetiba ditag oleh Ila. Layannn...


1. apa benda paling penting dalam hidup korang?
benda ye? hmm. my spec la kot. kalu dak mak tak nampak hape noks...

2. benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
bayar tol aci tak? :P

3. dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
saya sudah kahwin. sekian terima kasih.

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
kalau tak bercinta tak dapek le imran & irma lol

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
selagi siizinkanNya
 
6. di manakah korang selalu jumpa kekasih korang? 
rumah le mana lagi?

7. novel/buku/majalah terakhir dibeli?
Pa&Ma keluaran Nov
8. apakah nama penuh korang?

ni interview apa ni? kerja ke? kahkahkah

9. antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
dua-dua ok
10. namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?
right now? En Abah la. huhu
11. adakah korang basuh baju korang sendiri?
Mesin yang basuhkan. Hihi.



12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
rindu nak ke Tanah Suci


13. pilih salah satu, peluk atau cium?
XOXO

14. beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
satu sekolah dengan saya
orangnya kecik molek, tak macam saya
skrg jadi cikgu kat sekolah kitorang :)

15. Lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
benda? aiseh.
saya sayangkan spec saya dengan reason yang sama di no 1
henfon cokia saya sebagai penghubung dengan en abah serta sebagai alarm clock saya :P
pc kat ofis ni sebab ada banyak gambar2
blog ini sebagai tempat saya merapu meraban
t-shirt lusuh warna hitam saya sebab sejukk je pakai t-shirt tu hahaha 

16. lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
paling suka adalah banyak. antaranya lagu rock kapak jiwang - gadisku by search. hihi.
selalu dengar lagu kat radio je. sila buka radioa kalau nak tau :P 
17. bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
15 Oktober 
tak sambut pun.
 
18. Lima rakan Blogger yang korang nak tag.
dah lama tak buat kerja tag-mengetag ni kan.
mari serang:


Nota ZZ: Penat haku betulkan spacing entri ni tapi asyik buruks je. Lantak lah ye. Hehe



2 comments:

knv said...

mekasihhhhhhhhhhhhhhhh. :D

TopsyTurvyMum said...

tenkiu noks..nanti mak buat naaa:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!