Tuesday, November 16

Selamat Hari Raya Aidiladha

Ramai ke yang bercuti hari ni? Siapa yang terpaksa bekerja, ketuk keyboard!!!!! Hehehe.


Saya pun salah seorang yang bekerja tu jugak lah. Nak buek camno, cuti tinggal seciputtt je.


Insyaallah petang ni akan balik ke Seremban.


Nota ZZ: Mood agak ke laut hari ni kerana ketibaan 'kawan baik' yang secara langsungnya membuatkan badan rasa tak sedap. Nak menyusun ayat pun jadi bengong secara tiba-tiba.


Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Google+ Followers

Many Thanks!