Thursday, December 30

Harap Dapat Cuti Esok Dengan Rasa Senang Hati

Mata adalah mengantuk selepas minum susu sekotak *yawn*


Walaupun esok cuti kerja adalah berlambak. Maka hari ini haruslah pulun habis-habisan. Kena hantar by next week tapi Isnin mak ada buka tender dari pagi sampai ke petang. Nak tak nak kena jugak siapkan dalam minggu ni a.k.a hari ini.


Siapa tengok AFF Suzuki Cup semalam? Rasanya hampir semua tengok ek? Rata-rata blog yang saya jengah semuanya dok ucap tahniah kepada skuad Harimau Malaya kita. 


Saya pun tak nak ketinggalan nak ucapkan tahniah juga. Memang berdebar masa nengok game semalam. Saya yang selama ni tak layan bola pun tup-tup bukak channel 813 malam tadi. Kehkehkeh. Kalau bukan gara-gara En Abah ke stadium Ahad lepas, sampai ke sudah pun saya tak heran gamaknya nak nengok. Tak senonoh I know.


By the way, saya memang kagum habis la sama itu keeper. Tangan dia tu macam ada magnet! Tabik spring sama kau la dik. Beruntung awek ko dan-dan blognya glamer terus ramai follower hihi


Tahniah team Malaysia. Moga jangan lupa diri dan terus maju ke depan :)


2 comments:

isabelle said...

hmm..dah terlambat pulak nak cari boyfren glamer utk tambahkan follower.

err...abg nuar, sudikah dikau...
ehhhh...ehhh :P

Unknown said...

hahaha

abang nuar meh aaa jadi skandal isabelle :P

wahhh skandal gitu taww...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Many Thanks!